hayata bir mola


yeni bir hayat..
yepyeni bir başlangıç..
değişimler..
deneyimler..

kendimi yeniden tanıyorum..
belki de her şeyi bu dünden sonra keşfediyorum..

şehrimi bıraktım..
işimi bıraktım..
ailemi, dostlarımı bıraktım..
bildiklerimi hep geride bıraktım..

bilmediklerime geldim..
öğreneceklerime..

yalnızca defneyi ve anılarımı aldım, hakanın yanına geldim :)

eminim ki buna pekte iyi ettim..
ama şimdilik biraz melankolilerdeyim..
geçer bu da sanırım.. her şey alışkanlıklardan ibaret değil mi sanki..

önüm biraz sisli gibi..
ne olacak, nasıl olacak, neler olacaklar..
ne olmalı, nasıl olmalı, neler olmalılar..

bir sürü bir sürü sorular, türlü türlü cevaplar..

yeni bir ev, yeni bir şehir, yeni umutlar..

ama birazcık tatil.. hayata ufak bir mola belki de..

biraz çimlerde uzanıp hiçbir şey düşünmeme zamanı tanıdım kendime ve biraz da şımarıp boğaza karşı kahve içip sohbet etme..

sonra arayışlar.. sonra yeniden mücadele..

bu sis bulutları çekilince bakalım nasıl bir gelecek beni ve bizi bekliyor bu şehr-i istanbulda..

aslalarımın şehri..

geldim bakalım artık kucakla beni :)

Hakkımda : Unknown

Beni tanimaya başlayan SEN hoşgeldin masal aileme.. hep mutlu kalmak, birlikte olmak dilegiyle..

34 yorum:

  1. Hoşgeldin Feray, ben de buradayım bak, yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum :) görüşmek farz oldu blanaa :)

      Sil
  2. Pek anlamam ama, okuduklarımın yalancısıyım ;) Astrolojik olarak da bir değişim sürecindeymişiz.Eskiyi terk edip yenilenme zamanı.Ben daha güzel günlerin bizleri beklediğine inanıyorum.Şansın bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam da bu zamanda tüm eskileri, geçmişi, dünü arkada bırakmışken yenilenme dönemi başlamışken inanmamak mümkün değil bu bilime aytül :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Slm, kırgınım sana. En son ne konuştuğumuzu unuttun sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen aklımda yalnızca işten ayrılma ev taşıma derken bloga hiç uğrayamamıştım telafiyi cok yakında yapacağım umut kesinlikle unutmadım hatta daha enerjik başlıyorum :)

      Sil
  4. O zaman yeni başlangıçlar yepyeni umutlarla gelsin Feray. Yeni hayatın, yeni işin, yeni şehrin Defne'ye ve sana mutluluklar, başarılar, bol şanslar ve huzur getirmesini diliyorum. İstanbul'da boğaza karşı kahveni yudumlarken en büyük mutlulukları da içine çekmeni diliyorum. Sevgiyle kal 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Zehra ne güzel bir dilek :) kahveyi karşılıklı içebiliriz beklerim :)

      Sil
  5. O zaman yeni başlangıçlar yepyeni umutlarla gelsin Feray. Yeni hayatın, yeni işin, yeni şehrin Defne'ye ve sana mutluluklar, başarılar, bol şanslar ve huzur getirmesini diliyorum. İstanbul'da boğaza karşı kahveni yudumlarken en büyük mutlulukları da içine çekmeni diliyorum. Sevgiyle kal 💕💕

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. inşallah, çok teşekkürler bu destekler çok iyi geliyor umudu yükseltiyor :) bu kadar değişime de karşılaşın artık ama dimi ya :)

      Sil
  7. Sevgili Feray kızım.İstanbul dışındayım.Çok yayınları sırf internetin kısıtlı olması nedeniyle kaçırıyorum.Seni bloğumda görünce koştum geldim.Meğer Feray'ım taşınmış.İstanbul, dilerim sana ve ailene hayırlı gelir yavrum.Bazen hayatımız değişik yerlerde sürmeye devam eder.Alışır ve İstanbul'u çok seversin dilerim.Üçünüze mutlu bir ömür diliyorum canım.Sevgilerimle Feray kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım çok teşekkür ederim varlığın huzur ve güven veriyor :) sevgiler benden :)

      Sil
    2. Ece ablacım çok teşekkür ederim varlığın huzur ve güven veriyor :) sevgiler benden :)

      Sil
  8. Her şey çok güzel olacak göreceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkürler ceren inşallah çok keyifle anlatırım bundan sonraki tecrübelerimi :)

      Sil
  9. vay beeeee büyük atılım ha. o zaman boşver geçmişiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep valla dünya için minik benim içinse birazcık büyükçe bir hareket oldu desem yalan olmaz yani :) evet dünü bıraktım bakalım hayırlısı :)

      Sil
  10. Benim için de değişim süreci bu aralar. O yüzden seni iyi anladığımı düşünüyorum canım. O halde Allah güzel kapılar açsın ikimize de :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecimm umarım senin için de keyifle gerçekleşen bir değişim olur :) aminn :)

      Sil
  11. Hoş geldin Feraaay. Hayırlı, uğurlu olsun. Yeni iyidir dilerim size de miss gibi gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldummmm :) ilk gözağrısı gibisin gökçe valla :)

      Sil
    2. Nerelerdesin, nasılsın, iyimisin? :)))

      Sil
    3. iyiyim :) alıştım artık anadolu tarafındayım görüşelim Gökçe :)

      Sil
  12. Yeni bir hayat, bambaşka bir dünya. Umarım gönlünüze göre olur. Blogunuzu takibe aldım. Ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz :) hemen bende ziyarete geliyorum :)

      Sil
  13. HOŞGELDİNNNN FERAAAAYYYY!!
    Yehhu!
    Nerdesin?
    Bir buluşma şart oldu gerçekten ;)
    O belirsizlik ve düzen değişimi şu an aklını çelen... Ama değişiklik hep iyidir, güzel olacak arkadaşım :) o güzel yüreciğini, tatlı ve esprili dillerini ferah tut, her şey eskisinden daha güzel olur!
    Sevgi ve öpücük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldummmm :)) anadolu tarafındayım ben acaba sana yakın mıyım ki :)

      mutlaka buluşalım kesinlikle.. bol bol fikre ihtiyacım var.. inşallah canım yaa daha güzel olsun artık herşey :) görüşmek dileğiyle..

      Sil
  14. Hoşgeldin :) Ben de nihayet pc başına oturabildim ve telefonla yazamadığım blogları geziyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hoşbuldum, pc aylardır arızalıydı bende telefonda yorum bırakamıyorum çok fazla yeni dönüş yapabiliyorum

      Sil
  15. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim.. http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, tabiki ziyarete gelirim sevgiler

      Sil
  16. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takipteyim^^
    Siz de bloğumu takip ederseniz memnun olurum.

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) tabiki gelirim bende sevgiler

      Sil