Masalımıza Hoşgeldin :)


Nasıl güzel kokar defne ağacı, yeşili, siyahı, sarıyı içinde nasıl keyifle barındırır.. Büyümesini izlemesi nasıl bir lezzettir.. Sapasağlamdır kökleri.. Huzurdur..Şifadır.. Mitolojik efsanesi bile ilham verir dinleyenine..

Bizim masalımızda işte böyle başladı.. Bir defne tohumdan yola koyuldum.. Hayallere daldım, dualar ettim, içime işledim..

Duygularım doldu taştı, kabına sığmaz oldu.. 


Önce çevremdekiler şair oldum sandılar, sonra deli olduğuma inandılar ve bir süre sonra kabullendiler beni.. Yüreğime sığmayanlar kelime oldu, fotoğraf oldu, ses oldu, oyun oldu.. Artık bu kokunun, bu aşkın daha çok tariflenmesi, daha çok ulaşması gerektiğine inandı kalbim.. Çünkü bu tarifsizliğin eminim ki çok sahibi var.. Hatta çok adayı da var :)

Bugünlerde Defne'ye öğrettiğim 'paylaşmak güzeldir' temasıyla yola çıkarak bir blog hazırlamaya karar verdim.. 29 Şubat'ın özelliği ve hafta başı olması niyeti ile yola çıktım, hadi bakalım :)


Keyif ve eğlence ile..

Hakkımda : Unknown

Beni tanimaya başlayan SEN hoşgeldin masal aileme.. hep mutlu kalmak, birlikte olmak dilegiyle..

6 yorum:

  1. Keyif,sağlık,mutluluk ve huzur ile,bu masalı yaşayalım ve bir ömür anlatalım dilerim..

    Herkese de bizim gibi masal veya masallar sahibi olması bu duyguları yaşaması anlatması şansını Allah'tan dileyelim.

    29 şubat 4 yılda bir gelen özel bir gün,ama çocuklarımızın her anı ömürde bir anımız olması sebebi ile, bu mutluluğu her an değerlendirebilmek yaşamak lazım...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz o zaman....:))) defneyle maceralarınızı bekliyor olacağım. İkinize de kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hoş buldum gerçekten ve direk sizin yazılarınızla buluşmuş olmak doğru yerde olduğuma inandırdı beni :)

      Sil
  3. hoşgeldiniz. bloğunuz hayırlı olsun. maceralarınızı bekliyorum. müsait olursanız bloğuma da beklerim sevgiler :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim hemen geliyorum siz de hoşgeldiniz :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Defne cim bu güzel yazına bir ara güzel bir foto koy...kimsesiz kalmasın . ;)

    YanıtlaSil